dimarts, 11 de gener del 2011

NATILLES DE XOCOLATA

Aquestes són les natilles de xocolata que vaig portar, juntament amb el flam, a casa del meu germà el dia de Reis. Com els meus nebots són petits, i no els hi agrada el tortell vaig pensar que aquestes serien unes postres ideals perquè quedessin integrats en l´entorn de la taula ja que aquell dia, ells, sí que n´eren els "Reis".


 La recepta és del xef Jordi Angli del programa Plats del Canal Estil 9

Ingredients
-150 gr. de xocolata negra.
-130 gr. de sucre.
-650 ml de llet.
-3 rovells d´ou.

Preparació
-Bulliu la llet; mentrestant blanquegeu els ous amb el sucre.Quan la llet hagi bullit afegiu-hi la barreja d´ous i sucre. Mescleu bé. Seguidament afegiu-hi la xocolata que s´haurà fos al bany maria.
-Torneu a posar aquesta barreja al foc i remeneu fins que s´hagi espessit (arrenqui el bull).
-Aboqueu-hi la preparació en plats o copes. Deixeu-ho refredar, primer en temperatura ambient i després en la nevera.
-En el moment de servir decoreu o simplement la serviu tal qual.



Bon profit!

15 comentaris:

  1. Para el próximo año vendré a copiarte la receta acaba de ser abuela, muy bueno y bonito.
    Me gusta tu blog te sigo desde ahora. Un saludo

    ResponElimina
  2. quines natilles mes bones,aquesta me la apunto ,per algun dia fer a casa per el petit,i els grans jejeej petons

    ResponElimina
  3. m agraden molt les natilles, pero sempre les he comprat fetes, a veure si ara que tinc la recepta m' animo i les faig casolanes. Gracies

    ResponElimina
  4. M'ha encantat la idea
    M'ho apunto gràcies per compartir-la

    ResponElimina
  5. Que contents deuen estar els teus nebots amb la seva tieta...Unes postres ben bones i amb els seus lacasitos i xuxes. No van deixar res oi? Petons,

    ResponElimina
  6. Jo també provaré aquestes natilles pels meus nens!!Gràcies.
    Emma.

    ResponElimina
  7. Hola Cristina
    Degut al comentari que has fet al meu bloc, ho pogut descobrir el teu.
    Es nota que est una gran aficionada a la pastisseria. M'encanta aquestes elaboracions que fas, i també el toc personal que hi dones a les presentació dels treballs. En anirem seguin
    Salut

    ResponElimina
  8. Una recepta ideal pels nens i no tan nens, je je je... et va quedar una presentació molt diveritda ;)
    Entre el tortell, el flam i les natilles, aquest dinar de Reis va ser una bacanal, eh? ;)

    ResponElimina
  9. Mare quina copa de natilles! si sembla una banyera!!! I té una pinta delicosa d'aquella per llepar-se els dits!!! I tens una nebodeta presciosa!!!
    Una abraçada,
    Mglòria de Gourmenderies

    ResponElimina
  10. Trini, gracias por visitar mi blog. Ahora visito el tuyo.

    Agnès i Montser, proveu a fer-les no tenen res a envejar a les del super.

    A peu coix, gràcies per visitar el meu bloc...tambó visitaré el teu.

    La cuina de L´Eri i Emma...proveu-les a fer. No van quedar natilles...Els grans també hi vam col.laborar.

    Narcís, gràcies...seguirem en contacte.

    Gemma i MªGlòria...Com dieu ideal per nens i no tant nens. Èrem molts a taula i ja ho vaig fer amb l´idea que els grans també les tastessin...je, je, je.

    ResponElimina
  11. Eres toda una tieta,y tienes una sobrina muy maja.
    estas natillas se las comenpequeños y grandes al menso en mi casa.Buena decoracion para que se las coman con ganas.
    Peto
    miquel

    ResponElimina
  12. T'han quedat fantàstiques!!! A casa diuen que el millor menjar del món són les mousses de xocolata, però encara no han provat aquestes natilles! Les faré i et diré com queda el ranking, perquè fan una pinta impressionant. Un petó, guapa. Paula

    ResponElimina
  13. Miquel i Paula ,proveu-les no us decebran.

    ResponElimina
  14. Mmmmm!!! quines natilles!! les teus nebots deurien estar contentíssims!! visca les tietes cuineres!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...