diumenge, 6 de febrer del 2011

CREMA DE TARONJA

Avui he visitat la 160ª Fira de la Candelera de  Molins de Rei i he caminat i caminat...vaja que he acabat feta pols. A més estic sortint d´un constipat. Com ja preveia el meu cansament, ahir vaig pensar a fer aquesta crema de taronja. Una bona dosis de vitamina C per encarar amb ganes la setmana entrant.


Ingredients 
Per a 4 persones
-5 taronges.
- peladura d´una taronja.
-3 fulles de gelatina.
-6 cullerades de llet condensada.
-6 cullerades d´aigua.

Preparació
1) Expremeu  les taronges i ratlleu la pell d´una d´elles.
2) Deixeu les tres fulles de gelatina en remull amb aigua freda durant 5 minuts i passat aquest temps les expremeu bé per treure´ls-hi tota l´aigua i les dissoleu amb 6 cullerades d´aigua calenta. Un cop dissoltes les heu de mesclar amb el suc de les taronges, la peladura i, amb 6 cullerades de llet condensada.
3) Aboqueu la preparació en les copes i reserveu-les en la nevera unes dues hores fins que quallin lleugerament.
4) A l´hora se servir decoreu les copes al  vostre gust- s´han de servir ben fredes si un no està constipat ;-D

Bon Profit!

L´altre dia l´Elena de La Cuina de l´Eri va tenir l´atenció de dedicar-me unes ratlles en el seu bloc, de fet em va concedir un premi. Per aìxò, Elena, et dedico aquestes postres, com a mostra del meu d´agraïment.

24 comentaris:

  1. Hola Cristina
    Uns postres plens de vitamines i de sabors.
    Aquestes copes tenen que estar molt bones.
    Salut i bona cuina

    ResponElimina
  2. Que pinta tiene cristina, tengo que decir que estás es un postre ideal ahora que las naranjas están tan buenas. Besitos guapa

    ResponElimina
  3. me parece de lo mas rico e interesante!!

    saludos

    ResponElimina
  4. mmm dons es una recepta molt bonaa,crec que la farem a casa,un petó

    ResponElimina
  5. Cristina menos mal que hoy ha echo un buen dia en la Fira yo tambien he estado esta mañana de 9 a las 12, espero que te recuperes del costipado con esta buena crema de naranja.
    Ah si quieres saber como nos fue en la trobada mira el blog del Manel y ha echo una cronica de la parte de la mañana le falta la de la tarde y como es periodista lo hace genial.
    peto
    bona setmana
    miquel

    ResponElimina
  6. Hola Cristina,
    Moltes gràcies!!! !!!!!!!!!
    Encara que estigues molt constipada em menjaria molt a gust aquesta copeta tan bona i delicada que has preparat!! És anís estrellat oi? Segur que encara que cansada, t’ho has passat molt bé aquest matí. Cuida’t i millora’t. Petons i que tinguis una molt bona setmana,

    ResponElimina
  7. Molt bona manera de carregar de vitamina C. :)
    Que et milloris!
    Petons!

    ResponElimina
  8. M'encanta, m'encanta!! Millora't! Un petó, Paula

    ResponElimina
  9. Mmm... quina delícia! Fresqueta i amb un gust molt refrescant de taronja deu venir molt de gust. Ideal per menjar després d'una bona caminada!

    ResponElimina
  10. Molt bona recepta.

    Cristina fa molt bona fila, ja em prendria la de la foto ben de gust

    ResponElimina
  11. Que bona!!! Fàcil i carregada de vitamines. Queda apuntada la recepta....

    ResponElimina
  12. Nosaltres també hem anat a la fira, quina gentada!! Però en tornar no ens esperava aquesta crema tan bona!

    ResponElimina
  13. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  14. Vitamina C si, però fantàsticament deliciosa.

    ResponElimina
  15. Hola a tots; ja estic millor del constipat...aquesta crema ha estat miraculosa...je, je, je (quina excusa!). És una altra manera de "beure" suc de taronja, però amb una dosis de calories afegida per la llet condensada.

    Elena, sí, és anís estrellat.

    Quant a la Fira de la Candelera hi vaig cada any. M´agraden molt les fires. Vaig tornar carregada: espècies, entre elles l´anís estrellat, canyella, i oli d´oliva verge. S´ha d´aprofitar l´ocasió.
    Però quina gentada! M´han recomenat que el millor dia és dissabte al matí. Ja m´ho he apuntat.

    Respecte a la trobada blocaire, espero ser-hi en un altre ocasió i no penjar-me a la figuera com en aquesta...HI vaig pensar.Sobretot en el dia tan fantàstic que vàreu tenir.

    ResponElimina
  16. OOOHHHH!!!! oooooohhhhhh!!!!
    Quina crema!!! i de taronja!!!
    T'has lluït!!!!
    Moltes gràcies per la recepta, n'hauré de prendre nota per buidar una mica la caixa de taronges!!!!
    Una abraçada Cristina!
    Mglòria

    ResponElimina
  17. Oh, quina manera de prendre la vitamina C!!!, una cremeta que hauré de provar segur!. Acabo de fer el tafaner jo també per aquí i m'hi penso quedar, així que aquest blog tan càlid i ple de tradició i terra es queda a la meva llista!Gràcies pel comentari al meu bloc!A reveure!

    ResponElimina
  18. Què bona, agafen ganes de fer-la i tenir-la preparada per després d'una bona excursió, o per després d'un dia de feina llarg i pesat, no et sembla?
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  19. Holaaa, estic molt contenta d´haver arribat al teu bloc, quines receptes més bones...aquesta crema de taronja m´ha agradat molt, amb totes les taronjes que tenim...petonets

    ResponElimina
  20. Escric en nom de la Puri de Cooking Lovers i del meu, per infomar-te que hem enxampat a una companya nostra treient receptes del teu blog per fer-les!!!!
    Ens ha fet molta gràcia perque ens ha semblat tant familiar.. com si ella a tu també et conegués... ella no deix comentaris, no està tant ficada com nosaltres, pero omple de satisfacció veure que algú conegut i proxim també sigui admirador teu encara que no entri ni a comentaris, ni a seguidors. Simplement li agrada el teu bloc!
    Una abraçada,
    Puri i Mglòria

    ResponElimina
  21. O sigui que tinc una admiradora secreta...haurè de patentar les receptes i COMPTE! que treballo a justícia.;-D

    ResponElimina
  22. Un postre molt refrescant. M'he d'animar a fer gelatina. Confeso que encara no n'he fet mai

    ResponElimina
  23. Mmmmmm ha d'estar boníssimaa!!!!! s'haurà de provar, eh??
    Petonets

    ResponElimina
  24. Una bona crema després de dinar sempre ve de gust, refescant i dolça. Aquesta fa una pinta molt bona!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...