diumenge, 10 de juliol del 2011

MOUSSE DE SÍNDRIA

La síndria, juntament amb el préssec i el raïm, són les meves fruites estiuenques preferides. Avui per postres he volgut assaborir la síndria amb textura de mousse. Aquesta mousse és diferent de les clàssiques. No porta gelatina ni sucre afegit amb excepció de la llet condensada.





Trobareu que la seva textura no és tan consistent com la d´una  mousse tradicional,  ja que com he  comentat no porta gelatina, però val la pena per aquells paladars als quals els agrada assaborir el gust natural i fresc de la fruita.

Ingredients
Per a 8 persones
-500gr. de síndria sense llavors.
-el suc d´una taronja.
- 4 cullerades de llet condensada.
-350 gr. de nata muntada.

Preparació
-Talleu la síndria a trossos i tritureu-la  juntament amb el suc de taronja i les 4 cullerades de llet condensada fins que tingui la textura d´un puré fi.
-En acabat, munteu la nata i afegiu-hi el puré de síndria de mica en mica i barregeu-ho amb moviments envolvents.
-Repartiu-hi la preparació en copes o bols i ho deixeu quallar en la nevera un mínim de 3 hores abans de servir-la (millor d´un dia per l' altre).



Bon profit!

22 comentaris:

  1. Aquestes copes que ens presentes últimament tenen una pinta fantàstica, a mi també m'encanta la síndria!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  2. m'encanta la sindria tal qual, amb batuts, amb mousse...aquesta recepta ha de ser fantàstica! apuntada queda! petons

    ResponElimina
  3. mmm quina pinta tan deliciosa, ara mateix me'n menjaria dues copes!!! jaja Un postre senzill d'èxit assegurat, me l'apunto ;)

    Petons!
    Anna

    ResponElimina
  4. Aquesta mousse de sindria ha de ser molt refrescant, encara que a mi m'agrada amb una mica més de consitencia.
    petons

    ResponElimina
  5. La síndria està de moda, és una fruita fresca i es nota en les receptes. Aquesta mousse té un color molt bonic, és diferent a altres postres, a més, sense gelatina la textura diràs que m'agrada més, sense ser tan atapeïda.
    Unes postres molt fresquetes, xica.
    Besets.

    ResponElimina
  6. Molt bona aquesta Mousse i fresquete
    bona setmana
    petons
    miquel

    ResponElimina
  7. Una mousse delciosa, i m' agrada que no porti ous ni gelatina.

    ResponElimina
  8. Ummm un altre mousse per fer...
    Petons

    ResponElimina
  9. Que bona aquesta mousse, amb el teu permis me l'apunto.
    La textura mol bona.
    Petonets

    ResponElimina
  10. Tant la textura com el color sont molt macos, estic segura que està molt bona.
    Petons.

    ResponElimina
  11. Molt bona i t'ha quedat molt elegant, un bona manera de sorprendre convidats. I la textura sembla molt esponjosa.

    ResponElimina
  12. Que bona a d'estar aquesta mousse...
    Petonets.

    ResponElimina
  13. Amb la llet condensada i la nata, crec que té que quedar molt bé aquesta mousse.

    Que bona!!

    Salutacions

    ResponElimina
  14. Un suggeriment sensacionalment refrescant!!

    ResponElimina
  15. A mi també m'encanta la sindria, i aquesta mousse emb sembla una idea molt bona.

    ResponElimina
  16. Hola,
    Quina proposta més guai! me l'apunto que la textura que es veu amb la cullerada m'ha encantat!! Petonets

    ResponElimina
  17. amb el que a mi m'agrada la síndria!!!!! una proposta fantàstica!!! molts petonets guapa

    ResponElimina
  18. Visca, visca, sense gelatina! lleugera no seria però bona, segur!
    M'agrada molt la síndria, trobo que és molt pràctica de menjar.

    ResponElimina
  19. Genial, i quin color!! unes postres delicades i estiuenques.
    Petonets

    ResponElimina
  20. Cristina!! Fantàstica aquesta mousse, amb la calor que fa venen molt de gust postres fresquetes. Aviam si algún dia m'animo. Petonets

    ResponElimina
  21. Cristina, aquesta mousse té una textura increïble i segur que deliciosa de gust!! I amb la caloreta, ha d'entrar divinament, oi?
    Petonets!

    ResponElimina
  22. L'estiu passat vaig preparar una mousse de síndria molt semblant i va tenir força èxit. M'agrada la boleta de síndria per decorar!

    Petons!
    Anna

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...