diumenge, 24 de juliol del 2011

PRÉSSEC AMB GELAT DE VAINILLA

Avui és Santa Cristina, el meu sant i, per celebrar-ho, he fet per postres aquesta recepta amb la qual també participo en la recepta del 15 d´agost que aquest mes ens repta a elaborar una recepta amb un ingredient ben estiuenc: el  préssec.



Ingredients
Per a 4-6 persones.
-1 kg de préssecs madurs i de carn ben groga..
-gelat de vainilla.
-avellanes torrades o una barreja de fruita seca trinxada.


Preparació
-Netegeu els préssecs de pell i pinyol, trossegeu-los, passeu-los per la batedroa i deixeu-los en fresc. Piqueu les avellanes al morter o la picadora, però sense deixar-les gaire fines.
-En una copa de gelat o bol petit, poseu una bola de gelat de vainilla, una bona mesura de préssec batut i decoreu-ho amb un grapadet d´avellanes mòltes.

Bon  profit!

Font:  Del  mercat a la taula. Receptes de baix cost. Diputació de Barcelona

24 comentaris:

  1. Cristina , primer de tots Felicitats ¡¡ que passin un bon dia del teu Sant.
    Hummmmmmmm aquest gelats amb el pressec ha de ser bonissim i refrescant.
    Petons ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina
  2. Felicitats!! Cristina quina nom més maco ;P
    M'agrada la recepta, es senzilla i una combinació amb el gelat ben resfrescant.

    ResponElimina
  3. Que passis un feliç dia del teu Sant!. Unes postres ben llamineres i ben fresquetes per acabar un àpat de celebració.

    ResponElimina
  4. Moltíssimes felicitats!!!!!!
    quin postre millor per celebrar-ho que aquest refrescat gelat de vainilla i uns bons prèssecs..
    Petonets.

    ResponElimina
  5. uuaaauuu quina recepta més bona!! m'encanta aquesta combinació!!! Felicitats pel teu sant! Un petonàs!

    ResponElimina
  6. Felicitats Cristina pel teu Sant i per aquestes postres tan encertades! Mmmm m'encanten. Per cert, passa't pel meu hortet quan vulguis, hi estàs convidada!
    Petons

    ResponElimina
  7. Per molts anys, Cristina... Una manera ben bona de celebrar-lo amb aquestes postres tan refrescants.

    ResponElimina
  8. Felicitats, Cristina!!! :D :D La meva cosina es diu com tu i avui també ho hem celebrat, però nosaltres amb una mousse de xocolata i un pa de pessic de taronja :) Encara que les teves postres no hi tenen res a envejar, quina pinta!
    El que m'ha agradat més de la recepta és que és molt senzilla; a vegades ens compliquem la vida amb sofisticacions i oblidem que als ingredients de qualitat no cal marejar-los massa...

    Que acabis de gaudir el dia de sant!!! :D (pel meu només falten dos dies, jeje)

    ResponElimina
  9. MOLTES FELICITATS CRISTINA PER TEU SANT.
    Un buen postre y con fruta de temporada mas y con la combinación de avellanas y helado de vainilla divino.
    petons i bona setmana sobre tot a la nova feina
    miquel

    ResponElimina
  10. Felicitats Cristina!! espero que hagis passat un bon dia de sant...aquests préssecs han de ser boníssims!!! un petonet

    ResponElimina
  11. Felicitats Cristina, desitjo que hagis passat un bon dia.
    Unes postres molt estiuenques i ben fresquetes.
    Petons.

    ResponElimina
  12. Encara que amb retràs, felicitats!!!
    Una bona manera de celebrar el Sant, amb aquesta copa de gelat i préssec.
    Petonets

    ResponElimina
  13. Moltíssssssssssssssssimes felicitats!!!! una gran manera de celebrar-ho! ;P petonets

    ResponElimina
  14. Amb retard... però MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!
    Unes postres ben bones, fresquetes i que fan estiu!! Desitjo que passessis un bon dia del sant. Petonets

    ResponElimina
  15. Una recepta ben refrescant ideal per a una celebració com la d'ahir! Moltes felicitats una mica endarrerides!!!

    Petonets!
    Anna

    ResponElimina
  16. Val més tard que mai, FELICITATS!!!
    M'agraden aquestes postres, em recorden al meu Somni de tramuntana del blog, jejeje. Petonets!!

    ResponElimina
  17. Caram si que vas aviat!!
    Moltes felicitats Cristina!

    ResponElimina
  18. Felicitats!!!

    Bueno tu si que corres per presentar les postres.
    Un petonet

    ResponElimina
  19. Felicitats molt tardanes!!!!
    M'encanten els préssecs i la teva proposta genial...

    ResponElimina
  20. Cristina, espero que tinguessis un gran dia de sant!
    Merci per participar ja amb aquesta recepta tan bona!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  21. Moltes felicitats!!! Tens tota la raó aquestes postres després del meu arròs és una combinació fantàstica! Els préssecs m'agraden moltíssim però el meu marit té alèrgia i llavors poca cosa cuino amb ells.

    ResponElimina
  22. Moltes felicitats, encara que una mica tard...

    ResponElimina
  23. Qué bueno, mi fruta preferida es el melocotón.
    Un beso.

    ResponElimina
  24. Molt matinera presentant el repte del 15!!!!!! un postre sencill i sá. El faré. Petons, i bones vacances.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...