diumenge, 19 d’abril del 2015

GOTETS DE BAVARESA DE MANGO I FORMATGE FRESC

20 d'abril, recepta del Blog al Plat. Aquest mes el blog protagonista és Visc a la cuina. És un blog que té una gran quantitats de receptes per elaborar un àpat complet. Des del primer plat fins a les postres pots triar i remenar, dubtar i, fer les possibles combinacions sobre quina serà la teva tria final. La meva tria, no va ser d'entrada pels ingredients tant assaboridors d'aquestes postres sinó per la descripció tan encisadora que la Maria Àngels en va fer d'aquestes.No en vaig necessitar més.

"Capes de fruita tropical, lluminoses com el sol que tant desitjo, i capes de formatge nivi com la gebrada del nostre pa de cada dia d'aquest temps de fred. Al damunt, el color vermell de les primeres maduixes, que anuncien molt tímidament la propera primavera: encara falta més d'un mes.."
 


Ingredients:
Per a 4 gotets
-5 fulls de gelatina.
-50 ml d'aigua.
-150 g de formatge fresc batut.
-40 g de sucre.
-un mango.
-unes quantes maduixes.

  Preparació
-Hidratem la gelatina amb aigua freda uns 5'. Mentrestant en un cassó hi aboquem l'aigua i el sucre.Quan aquesta bulli i el sucre s´hagi fos, retireu-lo del foc i afegiu-hi els fulls de gelatina ben escorreguts. Remeneu fins que es dissolguin.
-Mescleu la meitat d´aquesta preparació amb el formatge fresc. Remeneu bé.
-Mescleu l'altra meitat amb la polpa de mango triturada prèviament.
Muntatge
-Es tracta d' alternar capes. Primerament, hi posarem una capa de formatge fresc a cada got. La quantitat és a gust del consumidor. La deixeu en el congelador uns minuts a fin que qualli una mica. Tot seguit,  disposeu una capa de crema de mango. I, així succesivament, fins a obtenir les capes que desitgem.
-Abans de servir, decorem els gotets amb maduixes tallades a trossets.



Bon profit!

12 comentaris:

  1. Molt bona tria, ha de quedar una combinació deliciosa.
    Jo també vaig escollir la recepta per les paraules de la M. Àngels, je je je...

    ResponElimina
  2. Ostres, veig que estava molt inspirada... Gràcies per haver escollit una recepta tan bonica, t'han quedat uns gotets molt hermosos, una abraçada!

    ResponElimina
  3. Estic completament dacord amb tú Cristina, com dius i també altres blocaires, la manera que descriu l'Angels els plats és encisadora!. Aquests gotets també mel's vaig mirar jo! jajaja però em vaig decidir per una altra combinació groga i blanca... Una abraçada i gràcies per participar!

    ResponElimina
  4. Una recepta molt ben triada pel repte d´aquest mes!!! uns gotets perfectes i molt bons. Bona setmana! Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Que bonics i que bons han de ser aquest gots! el mango a casa es la fruita estrella.
    Feliç setmana!

    ResponElimina

  6. Cristina; U bon "trifàsic" de colors molt i molt tentedor...¡¡
    Salutacions Cristina¡¡ :O)

    ResponElimina
  7. Uns gotets que amb el seu color, criden a la Primavera.
    Mol bona recepta

    ResponElimina
  8. M'agraden molt les postres presentades en gotets! I amb una combinació de colors tan delicada! I és que mengem pels ulls, oi? Com a mínim jo! Una abraçada!

    ResponElimina
  9. Unos gotets sensacionales y muy tentadores con solo verlos¡
    Bona setmana

    ResponElimina

  10. Cristina; Com a participant del repta de la Mercé de; Destapant Cassoles, si et bé de gust mirar el meu blog i trobaràs una P.D. a veure que et sembla si és així passeu-ho i si és amb algún enllaç millor que millor.
    Salutacions Cristina¡¡ :O)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...