dissabte, 20 de juny del 2015

GOTETS DE MOUSSE DE COCO I DE MADUIXA

Tornem a ser 20 de mes, de juny. I avui, toca una recepta del blog de la Mercè de Destapant Cassoles, que és la creadora d'repte. La Mercè té un receptari de postres replet de mousse.Jo també en tinc predilecció per la mousse. Aprofitant que tenia maduixes, les últimes, que m'estaven demanant a crits una última oportunitat vaig triar aquesta recepta de mousse de maduixes combinades amb coco.



La Mercè ens explica que no va tenir gaire encert amb les proporcions de la gelatina i que la mousse de maduixa en posar-la com a base va aigualir. Jo he convertit la gelatina en pols que ella hi posa en gelatina de cua de peix i l'encertada.


Ingredients
Per la mousse de coco
-2 iogurts naturals.
-60 gr. de sucre.
-300 gr. de nata.
-2 fulls de gelatina.(ella hi posa 1/2 sobre de gelatina).
-40 gr. de coco ratllat.
 Per la mousse de maduixa
-400 gr. de maduixes.
-75 gr. de sucre.
-el suc de 1/2 llimona.
-200 ml de nata.
-2 1/5 fulls de gelatina.(ella hi posa 1/2 de gelatina).

*1/2 sobre de gelatina equival a 3 fulls de gelatina de cua de peix 8(6 gr.). Jo he cambiat les proporcions.

 Preparació
De la mousse de coco
-Escalfeu el iogurt i el sucre al foc. Quan comenci a escalfar-se afegiu-hi el coco. Remeneu-ho i, deixeu-lo infusionar 2'.
-Hidrateu-hi la gelatina amb aigua freda uns 5'. Escalfeu, en un got, una mica d´aigua i dissoleu-hi la gelatina hidratada i escorreguda. Afegiu-la a la crema de coco.
-Munteu la nata. Un cop muntada, afegiu-hi la crema de coco, i mescleu a poc a poc i, moviments envolvents.
-Aboqueu-hi la crema de coco en una mànega pastissera i reserveu.
De la mousse de maduixa
-Renteu les maduixes, traieu-ne el capell i, tritureu-les juntament amb el sucre i el suc de la llimona.
-Hidrateu la gelatina amb aigua freda uns 5'. 1/3 del puré de maduixes l'escalfeu i dissoleu la gelatina hidratada i escorreguda d'aigua.
-Munteu la nata i, afegim el puré de maduixes amb moviments suaus i envolvents.
-Aboqueu-hi la crema de maduixa en una mànega pastissera.

Muntatge: Alterneu capes de mousse segons el vostre gust, amb un repòs entre capa i capa a la nevera d´uns 3-5'.Decoreu al vostre gust. Jo he afegit daus de coco hidratat i coco ratllat.




Bon profit

12 comentaris:

  1. ostres doncs a mi em va passar al revés!!! Tenia aquesta mousse en segona opció :)
    Això són casualitats, o que tenim uns gustos molt semblants, je je je...

    ResponElimina
  2. quina pinta! m'encanta la combinació coco-maduixa! t'ha quedat de fàbula ehh! petons

    ResponElimina
  3. Em sembla que guanyaran les receptes de mousse per golejada en aquest repte! Jo també he elegit de fer mousse, ja que li agraden tant a la Mercè! Una abraçada!

    ResponElimina
  4. Que bona que és aaquesta mousse oi?, la veritat és qque no sé perquè vaig utilitzar gelatina en pols...sempre que puc l'utilitzo en full, m'agrada molt més, i ara que tú em dones la proporció em va de perles!!!, jajajaja. Moltíssimes gracies per participar Cristina, com sempre no falles mai!, però aquest cop us ho agraeixo doblement perquè m'heu fet molt contenta!

    ResponElimina
  5. Dos mousses fantásticas Cristina y así en gotet es magnifico y ahora ya con el verano esto fresco es divino.

    ResponElimina
  6. mmm....bo i bonic aquest gotet. Buscaré amb que substituir la mousse de coco i la tastarem!
    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
  7. Quin color tan maco i presentat en capes queda irresistible.
    Les fulles de gelatina per mi sont millors que la gelatina en pols o el agar-agar, imagino que es agafar-li les mides.
    Petons.

    ResponElimina
  8. Fa venir ganes de tastar-la... Quina pinta! I molt refrescant! Bona revetlla!
    Marta

    ResponElimina
  9. A mi també m'agraden molt les mousses, i sóc molt fan del coco! molt bona combinació de sabors, l'haurem de provar ;). Un petó!

    ResponElimina
  10. Una bona elecció!! el coco li ha de donar un gustet que si agrada ha de quedar molt bé i bo!!! bona revetlla! petó

    ResponElimina
  11. Jo també he escollit una mousse de la Mercè, aquesta l'hauré de provar... també!

    ResponElimina
  12. Uns colors molt bonics! I la combinació maduixa-coco.....m'encanta!
    petons,
    Olga

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...