dimarts, 1 de novembre del 2016

MOLINETS DE PASTA FULLADA

Dissabte dia 22 d'octubre vaig assistir a la trobada blocaire que l'Anna del blog M'agrada cuinar, va organitzar a El Berguedà, la seva comarca. Uns dels col·laboradors de la trobada va ser La Fageda que va obsequiar a tots els blocaires assistents amb una petita selecció de maridatge de melmelades per a esmorzars. I dit i fet, sense pensar-m'ho, vaig descongelar la pasta fullada que tenia feia temps al congelador i, vaig fer aquests molinets de pasta fullada amb aquestes melmelades. 

 
Ingredients
-Una làmina de pasta fullada
-Melmelades de diversos gustos.
-1 ou batut
-sucre llustre.

Preparació
-Motlle quadrat de 10 x 10 cm
-Forn 180ºC de dalt i de baix.
Us mostro una preparació gràfica.


Un cop fets els molinets els pinteu amb l´ou batut i cap el forn. Quan estiguin daurats els traieu. I els empolsineu amb sucre llustre abans de servir-los.


Bon profit!

10 comentaris:

  1. Ostres, una recepta ben fàcil i molt llaminera! A més la pots fer amb la melmelada que vulguis, o amb Nutella....ha,ha!! Un petonet!

    ResponElimina

  2. Cristina; UNa recepta molt volàtil... jo, quant era petit, l'únic que em sortia bé eren els molinets de paper... per tant sembla ser que aquets també seràn fàcils de fer.
    Salutacions Cristina¡¡ :O)

    ResponElimina
  3. M' encanten aquests molinets, originals i fàcils de fer. Ho provaré. Gràcies per venir a la trobada. Ptns

    ResponElimina
  4. mmmmmm, m'encanten!!!!
    Vam estar bé, veritat???? Quin dia més maco ens van organitzar l'Anna i família!

    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
  5. quina trassa noia!! am mi em queda bastant malament quan em faig "l'artista" en reposteria!! mooolt bona pinta si senyora! petons

    ResponElimina
  6. Ja sé que aquestes melmelades estàn molt bones. La pasta de full m'agrada tant en dolç com en salat. M'encanta com t'han quedat de xulos els molinets.
    Petons.

    ResponElimina
  7. El hojaldre es muy versatil y con este relleno de mermelada esta muy bueno.Fantasticos tus molinillos.
    Bon cap de setmana

    ResponElimina
  8. Quins molinets mes xulos.
    Molt original i fàcil la recepta.
    Quina creativitat!!!!!!!!!
    Felicitats.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...