diumenge, 18 de desembre del 2016

TORRÓ DE KIKOS AMB XOCOLATA

Feia temps que volia fer el torró de xocolata amb kikos. Aquest Nadal m'he proposat que fos la llepòlia que encetés la programació de les postres nadalenques a casa meva.  A mi m'encanten els kikos. Ja sé que són una font de calories i greix important, però pecar de tant en tant dóna una alegria especial al cos.




La recepta l´he triada de la revista POSTRES de Lecturas que utilitza com a ingredient la xocolata amb llet. A mi no m'ha satisfet; crec que li faltava cos ja que no es resaltava la combinació amb la xixona. Però bé, no ha sobrat cap engruna...😉

Ingredients
-250 gr. de turró de xixona.
-200gr. de xocolata de cobertura amb llet.
-40 gr. de mantega.
-40 gr. de kikos.


Preparació
-Desfeu la xocolata al bany Maria.
-Trossegeu el torró de xixona; afegiu-lo a la xocolata fosa i passeu-lo  pel túrmix fins que quedi una crema fina i homogènia.
-Afegiu-hi la mantega a temperatura ambien i, a trossets. Removeu fins que s´integri.
-Trossegeu els kikos lleugerament i, afegiu-los a la crema de xocolata i xixona.
-Aboqueu la preparació en un motlle rectangular i, deixeu refredar a temperatura ambient fins que s'endureixi.

Bon profit!

6 comentaris:

  1. La combinació xocolata amb kikos m'agrada, encara que semore l'he tastat amb xocolata negra insense torró, dius que no van deixar ni les engrunes, doncs es bona senyal de que estava ben bo.
    Petons.

    ResponElimina
  2. Una combinacion que gusta siempre y desde luego no sobra ni las migas.
    Molt bones Festes Cristina

    ResponElimina
  3. m'agrada mooolt la combinació xocolata kikos!! el dolç salat em torna boja i aquest és un clàssic!! me l'apunto per fer la meva crítica!! jeje petons i bones festes guapa!!

    ResponElimina
  4. Doncs jo no l'he provat mai!!! :( És que a Suïssa no coneixen els kikos... m'ho apunto a la llista de coses a comprar a Catalunya i el faré encara que sigui després de Nadal: quina pinta!! :D
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Quina proposta més original, la de combinar dolç i salat en un torró, ha de quedar bo boníssim! i com tu dius... si només pequem de tant en tant... XD. Petonets i bones festes!!

    ResponElimina
  6. Ja fa temps que tinc ganes de tastar la combinació kikos-xocolata (jo, la faria amb xocolata negra). A més vaig tastar xocolata amb torró de xixona i ho vaig trobar espectacular! Vaja, una combinació a tres bandes guanyadora!! Feliç any 2017! Una abraçada ben forta!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...