dijous, 17 de juliol del 2014

CREMA GELADA DE IOGURT AMB TOPPINGS

Sembla que ha arribat l'estiu i, jo, encantada malgrat els "ets i uts" d'alguns. I per celebrar-ho, que millor que  una crema gelada de iougurt amb toppings que s´ha convertit en l'última moda en llèpolies estiuenques. La recepta és la mateixa que la del pastís de crema de iogurt, només que aquesta vegada l´he servida en gotets que la fan més chic.



Ingredients
Per a 4-6 persones
-300gr de iogurt grec sense sucre.
-90 gr. de sucre.
-200 ml de nata.
-1/2 ratlladura de llimona.
-5 fulls de gelatina.
-toppings.

Preparació
-En un bol aboqueu-hi els iogurts juntament amb el sucre i la ratlladura de llimona. Bateu fins que quedi tot integrat.
-Mentrestant, hidrateu els fulls de gelatina amb aigua freda uns 5'.
-Un cop hidratats i ben escorreguts els dissoleu en un got amb dos dits d'aigua calenta i aboqueu la gelatina a la mescla del iogurt.
-Munteu la nata.
-Ho reserveu en la nevera fins que comenci a gelatinar-se i afegiu-hi la nata muntada.
-Ompliu els gots i els deixeu en el congelador de 10 a 15'. Passat aquest temps i, abans de servir, decoreu amb toppings al gust.




Bon profit!

8 comentaris:

  1. Quin gelat tan bo i queda molt atractiu a la vista.
    Petons.

    ResponElimina
  2. uau, tenen una pinta espectacular, super llaminera. I fresquets del congelador ideal per combatre la terrible calor d'aquests dies...

    ResponElimina
  3. ostres quina pinta, em recorda el meu estimat sundae del mcdonalds! jeje ptons

    ResponElimina
  4. Ala! Quina passada de gelat, jo se d'un a casa que em faria l'onada! jejejej Un petó maca!

    "Les receptes que m'agraden"

    ResponElimina
  5. Hola Cristina, no trigaràs pas massa a veure aquesta recepta publicada al meu bloc, espero que em surti com el teu de bo. Una abraçada

    ResponElimina
  6. A mi m'encanta aquesta moda, jo m'hi poso un munt de coses a sobre, que bo!
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. Ricos, ricos , ricos.....!!!
    Uau!!!!!!! ja semblo el Arguiñano.
    Petons i fins dijous

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...