dimecres, 20 de juliol del 2011

TORTELL DE CABELL D' ÀNGEL

Avui he portat a la feina uns tortells farcits amb cabell d' àngel. El motiu era el meu comiat, ja que he acabat les pràctiques i la setmana que ve prendré possessió en la meva plaça de funcionària com a titular. Els tortells eren boníssims. Jo tota cofoia i quan ja eren tallats...la càmera!!. Me l´he deixada a casa. M¨he guardat els meus trossos per berenar a fi de poder publicar la recepta...Després me l' he cruspit acompanyat d´un cacaolat fresquet.


Ingredients
-1 làmina de pasta fullada.
- cabell d' àngel (uns 150gr).
-1 ou.
- pinyons.
-sucre llustre.

Preparació
- Feu un rectangle amb la pasta fullada de 15 x 40 cm. i d' uns 3-4 mm(la pasta fullada de la marca LID'L ja té aquest gruix).
-Farciu el centre del rectangle amb una tira de cabell d' àngel a gust del consumidor que no arribi als marges.
-Un cop farcit doblegueu el rectangle com si fos una carta per la part més ample.
-Seguidament el segelleu amb una forquilla o un ganivet.
-Un cop segellat, l´agafeu pels extrems amb la mà i,  amb un cop sec, el traslladeu a sobre del paper de forn que ja el tindreu col.locat dins de la safata de forn.
-Doneu-li forma rodona. Tot seguit, el segelleu amb una mica d' ou batut.
-Amb el mateix ou batut pinteu la part que sobresurt del tortell., és a dir, on està el farciment i no la segellada i afegiu-hi els pinyons.
-Enforneu-lo a 180ºC, preescalfat, fins que estigui daurat.
-Un cop fred i, abans de servir, l´empolsineu amb sucre llustre.


Bon profit!

21 comentaris:

  1. Cristina, per favor, para ja de fer aquestes postres tant bones. És una tortura veure la foto i no poder-ne menjar!
    Petons

    ResponElimina
  2. carai!! quina delícia!!! sembla ben bé de pastisseriaa! aiiixxx no em pots enviar un trossset?? petons

    ResponElimina
  3. Pero tu trobes Cacolat...a m i en costa moltissim trobar-los, pero quan els trobo me¡ls emporto tots...jajaj

    Quin berenar més bo...

    Felicitats per la teva feina...

    Petonets

    ResponElimina
  4. Sílvia no et torturis,noia...et proposo que facis la recepta.
    Roser, no ha quedat cap engruna.L´únic tallet que quedava era el meu.
    Neus, si que en trobo és l´envàs de plàstic de 200 ml. Qui es resisteix, no?

    ResponElimina
  5. quina bona pinta que té aquest tortell de cabell d'angel .
    Petons

    ResponElimina
  6. Llàstima que el cabell d'àngel no m'agrada massa. Té una pinta estupenda!!! Però m'emporto la idea per farcir-lo d'una altrea cosa, per exemple crema.....

    ResponElimina
  7. Ei ja has acabat eh? Enhorabona, has fet el comiat amb uns postre ben bones. Ja saps on vas? M'expliques divendres val?? Petonets

    ResponElimina
  8. Enhorabona per la plaça!!
    Quina sort que tenen els teus companys!! Mmmm...què faria per menjar un bocí d'aquest tortell ara abans d'anar a dormir!!

    ResponElimina
  9. Enhorabuena funcionaria,te ha salido por lo poco que se ve un magnifico tortell de cabell d´angel estupendo y bueno seguro y con cacaolat merienda 10.
    Buenos hasta mañana al taller del David
    peto
    miquel

    ResponElimina
  10. Felicitats per la plaça!
    El tortell t'ha quedat molt bé, i m'agrada molt el cabell d'angel. Una pregunta el cabell d'angel on el compreu?

    ResponElimina
  11. Ostres, quina casualitat! Tinc al forn, en aquets moments, un tortell com el teu,jaja.
    Es una petició del meu pare, que el cabell d'angel, el torna boig.
    Petonets.

    ResponElimina
  12. Quima, Catieu, Paula, Miquel, Elena ...gràcies i ja us explicaré amb detall.

    Cris, jo el cabell d'àngel el compro a pes en la parada de fruïts secs i pastes del Mercat mpal de St. Joan Despí.Però també el pots trobat en envàs al Mercadona. Suposo que en el Corte Inglés també el trobaràs.

    Gemma, el teu pare té un bon criteri i paladar.

    ResponElimina
  13. Gràcies Cristina, ho mirarè al Mercadona que es el que tinc més aprop ;)

    ResponElimina
  14. M'encanta aquesta recepta, vaig comprar cabell d'àngel per fer-la i encara no m'hi he posat.

    ResponElimina
  15. Fa molt bona pinta!!! Sempre publicant coses bonissimes i per l'operacio bikini venen de luxe..jajaja. M'encanten les pastes amb cabell d'àngel. M'he de decidir en fer-ne alguna vegada. Petonets

    ResponElimina
  16. Enhorabona per la teva plaça de funcionaria.
    Quasi no fas foto, però anb aquest trocets ja es veu que eran ben bo.
    Petons.

    ResponElimina
  17. Quina bona pinta! Encara que el cabell d'angel no m'agrada molt, un trosset molt petitet si que mel menjaria, jejje

    Salutacions

    ResponElimina
  18. Cristina, si en tingués un trosset ara mateix me'l cruspia!!! m'agrada molt! i fa temps que no en faig... ai que caurà!!! bon cap de setmana!

    ResponElimina
  19. Felicitats per la feina!!!!!!L'esforç té la seva recompensa. El tortell t'ha quedat perfecte!!
    Emma

    ResponElimina
  20. Ostres Cristina!!!
    Quins sorpresa aquest tortell! És el preferit dels diumenges del meu pare!
    L'hauré de sorprendre un dia d'aquests amb la teva recepta!
    Moltes gràcies!

    ResponElimina
  21. Abans de res enhorabona per haver superat les pràctiques i ja ser funcionària.

    I en segon lloc... jo també vull ser companya teva si els obsequies amb aquestes delícies!!!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...